شماره تلفن : 09931736894 - 09931734890

ورود / ثبت‌نام

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

آینه آسان نصب در جعبه های پلمپ شده قابل ارسال به سراسر کشور می باشد. بدین منظور تمامی استاندارد های بسته بندی جهت جلوگیری از آسیب و شکست آینه ها حین ارسال رعایت شده است. در هر حال به دلیل ماهیت شکنندگی و ظرافت آینه، لب پری و شکست غیر قابل اجتناب است.

 شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

به منظور اینکه آینه آسیب دیده شامل گارانتی و پشتیبانی شود، مرجوعی تا ۷ روز بعد از تحویل کالا قابل قبول می باشد و رعایت نکات زیر الزامیست:

۱.جعبه پلمپ شده را باز کنید و ملزومات نصب را از جعبه خارج کنید.

۲.فوم ضربه گیر داخل جعبه را در سطح مناسبی قرار داده و آینه سلفون شده را جهت جلوگیری از ضربه دیدن حین جابجایی و برخورد با سطح روی فوم قرار دهید.

۳.قبل از باز کردن سلفون بررسی کنید که آینه ها دچار شکست یا لب پری نباشند.

۴.در صورتی که تکه های شکسته آینه و یا لب پری در آینه داخل سلفون موجود بود اقدام به تهیه فیلم وعکس نمایید و به هیچ وجه سلفون را باز نکنید.

در صورت باز شدن سلفون، آینه ها شامل گارانتی نمی باشند.

۵.بدون اینکه سلفون آینه را باز کنید، آینه را به همراه ملزومات داخل جعبه گذاشته و در جعبه را پلمپ کنید وبا شماره تماس های موجود در سایت و شماره روی لیبل بسته تماس بگیرید و یا در قسمت ثبت شکایات سایت فیلم و عکس خود را بارگذاری نمایید تا هماهنگی لازم جهت عودت آینه و تحویل آینه جایگزین با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش مه جام شیشه صورت پذیرد.

* درصورت خرید آینه از نمایندگی، با مراجعه حضوری به نماینده ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به تهیه آینه جایگزین توسط نمایندگی اقدام خواهد شد. در صورتی که نماینده پاسخگو نباشد لطفا نسبت به ثبت شکایات در سایت اقدام نمایید تا واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با شما تماس بگیرند و نسبت به حل مشکل اقدام نمایند.

 



برچسب ها: شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش گارانتی گارانتی آینه فروش آینه مهجام گلس مه جام شیشه مه جام گلس