خرید آینه آسان نصب با تخفیف

تا عید فطر با قیمت پارسال خرید کن!

آینه دکوراتیو لوزی

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید فطر با خرید هر محصول آینه آسان نصب، با توجه به افزایش قیمت نسبت به سال گذشته، قیمت پارسال را پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این، به ازای خرید آینه های آسان نصب کارت هدیه دریافت کنید.

کارت هدیه به ازای خرید آینه های آسان نصب

به ازای خرید محصولات آسان نصب، با توجه به نوع و رنگ محصول از 50 تا 200 هزار تومان کارت هدیه دریافت خواهید کرد.

عکس 200 هزار تومانی

جایزه گروه اول!

عکس 100 هزار تومانی

جایزه گروه دوم!

کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی


عکس 50 هزار تومانی

جایزه گروه سوم!

گروه سوم: کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی

آینه هایی که در گروه سوم قرار می گیرند شامل:

تمامی مدل های آینه های آسان نصب در سه رنگ نقره ای، مسی و طلایی و در 4 چیدمان قابل اجرا هستند.


مسابقات اینستاگرامی

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام مه جام شیشه و شرکت در مسابقات هفتگی آن، هر هفته برنده یک کارت هدیه 200 هزار تومانی شوید!

تخفیف مادام العمر مهجام گلس!

از تخفیف و عیدی که بگذریم، نوبت خدمات پشتیبانی ماست. مهم ترین تخفیف در خرید یک محصول، گارانتی و خدمات پشتیبانی آن می باشد که با وجود آن، یک تخفیف مادام العمر خواهید داشت.

آینه های آسان نصب، دارای خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش اند. به منظوراستفاده از خدمات پشتیبانی مهجام شیشه، حتما قبل از باز کردن بسته(پک ارسالی) اقدام به عکسبرداری و یا فیلمبرداری از محصول نمایید. در این صورت، هر گونه شکستگی یا لب پریدگی موجود در قطعات، قابل عودت و ارسال قطعه جایگزین خواهد بود( راهنمای گارانتی آینه آسان نصب) در پشتیبانی و واحد گارانتی، نقشه تمام مدل ها در آرشیو طراحی به مدت طولانی نگه داری می شود و هر زمان قطعه و یا تمام قطعات، دچار آسیب شوند، کافی است نام مدل و رنگ آینه را اطلاع دهید تا بتوانید مجددا درخواست تولید یا ارسال مدل مورد نظر خود را بدهید.

عکس QR کد

به ازای خرید آینه آسان نصب، هدایای نقدی به صورت کارت هدیه در نظر گرفته شده است، به منظور دریافت هدایا کافیست کد QR محصول را به همراه فیلم و عکس از آینه نصب شده ظرف یک ماه آینده برای ما ارسال کنید تا هدیه نقدی تقدیم تان گردد. مجموعه مهجام شیشه، برای همه مردم ایران، آرزوی سلامتی، رزق و روزی فراوان و سعادت آرزومند است. با ما در تماس باشید.

راه های ارتباط با مهجام شیشه واتساپ ۰۹۹۳۱۷۳۶۸۹۴ ، ۰۹۹۳۱۷۳۴۸۹۰ ارسال تیکت امکان ارسال تیکت پشتیبانی در پنل کاربری شما وجود دارد. اینستاگرام

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو لوزی

اینستاگرام مهجام شیشه

برچسب: نمایندگی آینه دکوراتیو اعطای نمایندگی آینه دکوری