صادرات آینه دکوراتیو ✔️⛟- مهجام شیشه

صادرات محصولات مه جام شیشه با هدف تجاری سازی و توسعه فعالیت های این برند در سطح جهانی صورت می پذیرد. مه جام شیشه در جهت فعالیت در بازار جهانی، پا فراتر گذاشته و تولید و ارائه محصولات خود را به داخل کشور معطوف نکرده است. به همین منظور اقدام به صادرات شیشه و آینه به کشورهای همسایه نموده است. از جمله کشورهای وارد کننده محصولات مه جام شیشه می توان به ترکیه، افغانستان و عراق اشاره کرد.


محصولات صادراتی مه جام شیشه

پایه مانکن ها شیشه هایی مربعی یا دایره ای با ضخامت 10 و 8 میلیمتر هستند. پایه های مانکن از مواد درجه 1 و با کیفیت عالی به صورت جام یا سکوریت (نشکن) ساخته می شوند. نشکن بودن این محصول برای افزایش ضریب ایمنی و شکست ناپذیری محصول در حین ارسال و در زمان استفاده در محل مورد نظر می باشد.

بسته بندی آینه

همچنین امکان چاپ لوگو و برند کشور مقصد جهت انحصاری کردن این محصول وجود دارد.

صادرات پایه مانکن به کشور ترکیه

آینه کاری روی کمد

پایه مانکن ها شیشه هایی مربعی یا دایره ای با ضخامت 10 و 8 میلیمتر هستند. پایه های مانکن از مواد درجه 1 و با کیفیت عالی به صورت جام یا سکوریت (نشکن) ساخته می شوند. نشکن بودن این محصول برای افزایش ضریب ایمنی و شکست ناپذیری محصول در حین ارسال و در زمان استفاده در محل مورد نظر می باشد. همچنین امکان چاپ لوگو و برند کشور مقصد جهت انحصاری کردن این محصول وجود دارد.

آینه کاری روی کمد

صادرات آینه های دکوراتیو به کشور عراق و افغانستان

آینه های دکوراتیو، آینه های تزئینی با ضخامت 4 و 6 میلیمتر هستند. اندود پشت این آینه ها از جنس نقره و 3 لایه رنگ است. این آینه ها به دلیل استفاده در مکان های دارای رطوبت از جمله حمام و سرویس های بهداشتی به طول عمر و شفافیت بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل است که علاوه بر نقره اندود کردن ، از 3 لایه رنگ نیز در پشت آنها استفاده می شود.

همکاران ما در خارج از کشور می توانند آینه دکوراتیو را از ایران وارد کنند.



برای ثبت درخواست صادرات می توانید شماره خود را برای ارسال کنید تا ما با شما تماس بگیریم. کافی است شماره خود را در زیر وارد نمایید و برروی ارسال درخواست کلیک فرمایید. یا از طریق چت آنلاین یا حتی تماس تلفنی با در ارتباط باشید.


فرمت درست ایمیل: test@yahoo.com
فرمت درست موبایل: ۰۹۹۳۱۷۳۴۸۹۰
ارسال درخواست


آینه های روشویی و آتاژور به کشور افغانستان

از جمله صادراتی که اخیرا توسط مه جام شیشه انجام شده است و در حال حاضر در حال انجام است، ست آینه روشویی می باشد. ست آینه های روشویی شامل آینه دکوراتیو و آتاژور است. آینه دکوراتیو به کار رفته در این ست آینه 4 میلیمتری است که از مواد اولیه درجه 1 ساخته شده است. رنگ این آینه، نقره ای است و از 2 لایه رنگ برای افزایش طول عمر آن استفاده است. تراش 1.5 سانتی متری لبه و استفاده از نقره به جای آلومینیوم در این آینه ها، باعث طول عمر آنها می شود. همچنین مقاومت آینه را نسبت به خوردگی بالا می برد. این مساله به خصوص درباره آینه هایی که در سرویس های بهداشتی کاربرد دارند اهمیت بالایی دارد. همچنین شفافیت بالای این محصولات از مزایای آن به شمار می رود.


آتاژور

طبقه شیشه ای و آینه ای است که در زیر آینه های دکوراتیو به صورت پایه قرار می گیرد. استفاده از آتاژور در سرویس های بهداشتی به منظور قرار دادن ملزومات بهداشتی در جلو آینه است. آتاژور ها در دو نوع شیشه ای و آینه ای هستند. نوع آینه ای آن، آینه 5 میلی متر با لبه دیاموند خورده و نوع شیشه ای آن، شیشه 5 میلیمتر سفید با لبه دیاموند خورده می باشد. همچنین به منظور انحصاری کردن آتاژور ها، امکان حکاکی برند کشور مقصد، با لیزر روی آنها وجود دارد. حکاکی روی شیشه و حکاکی پشت آینه با از بین بردن جیوه آن انجام می شود.

استانداردها در صادرات محصولات مه جام شیشه

استانداردهایی که یک تولیدکننده شیشه و آینه را به عنوان گزینه ای مناسب برای خرید محصول از بین سایر تولیدکنندگان می کند، موارد متعددی است. از جمله این موارد می توان به کیفیت مواد اولیه، ابزارزنی مناسب، دقت ابعاد و در نهایت بسته بندی مناسب و ارسال محصول بدون شکستگی به کشور مقصد می باشد.

1. کیفیت مواد اولیه

استفاده از آینه و شیشه با کیفیت و درجه 1 در تمامی محصولات مه جام شیشه از اصول اولیه است. تمامی آینه های مه جام شیشه نقره اندود هستند و حداقل از دو لایه رنگ ایتالیایی در پشت آن استفاده شده است. این مورد به افزایش طول عمر آینه و شفافیت بیشتر آن کمک می کند. درباره شیشه نیز بسته به کاربرد آن، از شیشه های سکوریت و خام درجه 1 استفاده می گردد.

بسته بندی صادراتی آینه

2. ابزارزنی مناسب

ابزارزنی مناسب از مواردی است که کیفیت محصول را بالا می برد. ابزارزنی ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته دیاموند و تراش جهت ابزارزنی لبه انجام می شود. هر چه تراش های قطعات یک کار یکدست، صاف و صیقلی باشند، کیفیت کار بالاتر خواهد بود. مه جام شیشه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و نیروی کار مجرب این مهم را رعایت می کند. به همین دلیل تمام قطعات شیشه ای و آینه ای تولید شده توسط مه جام شیشه، در موارد تراشدار، دارای تراش های یکدست در همه لبه ها، و در موارد دیاموندی کاملا صیقلی و صاف هستند.

بسته بندی صادراتی آینه

3. دقت در ابعاد

اندازه های یکسان در قطعات و برش های دقیق از موارد مهم در کیفیت آینه و شیشه است. مه جام شیشه با استفاده از دستگاه برش سی ان سی ایتالیایی که درصد خطا در اندازه ها را به حداقل می رساند، محصولات خود را برش می دهد. به همین دلیل قطعات تولید شده، کاملا هم اندازه و گونیا شده هستند.

4. بسته بندی و ارسال

از مهم ترین مراحل در صادرات محصولات مه جام شیشه نحوه بسته بندی و ارسال محصولات به کشور مقصد است. بسته بندی محصولات آینه ای و شیشه ای، به دلیل ویژگی ساختاری که دارند، از اهمیت بالایی برخوردارند. محصولات صادراتی در این مجموعه بسته به نوع آن، توسط کاغذ نواری، چوب پنبه و گوشه گذاری بین قطعات بسته بندی می شوند. سپس در پالت های چوبی که در برابر ضربه مقاوم بوده قرار می گیرند. در نهایت سلفون کشی و تسمه کشی پالت چوبی انجام می شود. این کار محصول را در برابر عواملی چون باران و برف و حوادث جاده ای محافظت می کند. و با تمهیدات اندیشیده شده، محصول تولید شده، به سلامت به کشور مقصد می رسد. لازم به ذکر است که روی پاکت های چوبی لیبل مشخصات محصول چسبانده می شود. در این لیبل اطلاعاتی از قبیل ابعاد قطعه، تعداد قطعه، وزن پالت، مبدا و مقصد درج شده است. برنامه آینده صادرات محصولات مه جام شیشه مه جام شیشه با توجه به ظرفیت های تولیدی خود، درنظر دارد تا میزان صادرات آینه های روشویی و سایر محصولات صادراتی خود را افزایش دهد. آینه های روشویی باکسی، آینه های روشویی نور دار و آینه های روشویی لمسی از جمله مواردی است که در آینده ای نزدیک توسط مه جام شیشه به کشورهای دیگر صادر خواهند شد.

بسته بندی  و ارسال آینه بسته بندی آینه
آینه صادراتی دکوراتیو