قیمت انواع آینه اینگریوینگ یا حکاکی شده | مهجام شیشه

امروزه آینه اینگریوینگ یا آینه هایی که حکاکی شده باشند، از مدرن ترین طرح های آینه ای می باشند. مهجام گلس با توجه به سلیقه مشتریان عزیز، انواع و اقسام آینه های اینگریوینگ را تولید و عرضه می نماید. در این روش ابتدا طرح مورد نظر برای حکاکی طراحی می شود و سپس به دستگاه اینگریوینگ داده می شود. در مرحله بعدی، آینه و یا شیشه موردنظر روی میز کار دستگاه اینگریوینگ قرار گرفته و طرحی که طراحی شده است روی آن حکاکی می شود. نکته قابل توجه آن که حکاکی یا شیارزنی آینه و شیشه می تواند رو یا پشت آنها انجام شود. یکی از کاربردهایی که حکاکی پشت آینه دارد، اضافه شدن قابلیت نورپردازی به کار است. به این صورت که در قسمتی از جیوه پشت کار با توجه به طرح برداشته می شود و سطحی صیقلی و صاف ایجاد می شود. سپس در این قسمت نورپردازی انجام می شود و آینه با خطوط نورانی ایجاد شده در آن، زیبایی دو چندانی پیدا می کند.

نکته قابل توجه آن که حکاکی یا شیارزنی آینه و شیشه می تواند رو یا پشت آنها انجام شود. یکی از کاربردهایی که حکاکی پشت آینه دارد، اضافه شدن قابلیت نورپردازی به کار است. به این صورت که در قسمتی از جیوه پشت کار با توجه به طرح برداشته می شود و سطحی صیقلی و صاف ایجاد می شود. سپس در این قسمت نورپردازی انجام می شود و آینه با خطوط نورانی ایجاد شده در آن، زیبایی دو چندانی پیدا می کند.


‌‌نحوه تولید و حکاکی روی آینه و شیشه

خیلی از مشتریان ما علاقه مند هستند که شیوه تولید کار خود را بدانند. به همین دلیل نحوه تولید و حکاکی روی آینه و شیشه را که برای یکی از مشتریان تولید شده است به نمایش گذاشته ایم. در این ویدئو ماکت عروس و داماد با عکس ارسالی توسط مشتری طراحی می شود. سپس به میز برش و حکاکی می رود. بعد از این مرحله جزئیات طرح و کیفیت قطعات بررسی می شود.

بعد از این مرحله نوبت بسته بندی آینه دکوراتیو است. این ویدئو شامل مرحله نصب آینه حکاکی شده برای مشتری نیز است.



‌قیمت طرح های مختف آینه اینگریوینگ

مهجام شیشه طرح های متنوعی از آینه های اینگریوینگ را طراحی و تولید می کند.


آینه روشویی مه جام شیشه

انواع آینه های آرایشی و سرویس خواب اینگریوینگ

آینه های سرویس خواب نیز از موارد پرمصرف آینه در منازل هستند. این آینه ها نیز به دلیل دقتی که در هنگام استفاده از آنها می شود، نیازمند نور مناسب در زمان استفاده هستند. آینه اینگریوینگ سرویس بهداشتی گزینه مناسبی برای حل این نیاز است.

آینه میز آرایش

آینه های دکوراتیو و فانتزی اینگریوینگ

آینه های دکوراتیو و فانتزی مهجام شیشه در طرح های متنوعی متناسب با نیاز مصرف کننده طراحی و تولید می شوند. در طراحی و تولید این نوع از آینه ها، سلیقه بازه های سنی مختلف درنظر گرفته شده است. از آینه های دکوراتیو مخصوص کودکان تا آینه های مختص بزرگسالان در این نوع طراحی ها، مدنظر قرار گرفته اند. علاوه بر طرح اولیه این آینه ها، طراحی روی آینه توسط اینگریوینگ و شیارزنی انجام می شود. مدل های مختلف آینه اینگریوینگ فانتزی و یونیک عبارتند از:

  • آینه کیتی
  • شخصیت های کارتونی همیشه برای بچه ها جذاب هستند. از جمله شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختر بچه ها، کیتی است. از این آینه می توانید برای اتاق خواب دختران خود استفاده کنید.

  • آینه مک کوئین
  • از شخصیت های کارتونی مورد علاقه پسر بچه ها، مک کوئین است. این آینه انتخابی مناسب برای اتاق خواب پسران شماست.

  • آینه مازراتی
  • علاقه به ماشین کوچک و بزرگ نمی شناسد. آینه مازراتی انتخاب مناسب برای عاشقان اتومبیل است. همچنین می توان از این آینه در نمایشگاه های ماشین نیز استفاده کرد.

  • آینه پروانه
  • اینه های پروانه ای با ظرافت خاصی که دارند، برای قسمت های مختلفی از منازل از جمله اتاق خواب و یا نشیمن مناسب هستند. همینطور می توان از آنها در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و یا مزون ها استفاده کرد.

    آینه پروانه
  • آینه ماکت عروس و داماد
  • این آینه از پرطرفدارترین سفارشات زوج های جوان است. ظرافت زیادی که در تولید این محصول در نظر گرفته شده است، به زیبایی بیشتر آن اضافه می کند. شیارزنی آینه عروس و داماد، هم از روی آینه و هم از پشت آینه انجام شده است. علاوه بر منزل زوج های جوان، این آینه برای استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و مزون های لباس عروس، بسیار مناسب است.

  • آینه اشک
  • طراحی شکیل و زیبای این آینه باعث شده است تا در هر نقطه ای که قرار گیرد، زیبایی و جلوه آن قسمت را دو چندان کند. این آینه را برای اتاق خواب، نصب روی کمد دیواری، نصب روی ستون و یا حتی محل کار توصیه می کنیم.

    اینه طرح اشک

آینه های دکوراتیو تایلی اینگریوینگ

آینه های تایلی یا آینه پازلی از طرح های جدید و همه پسند در آینه کاری مدرن است. این مدل از آینه های دکوراتیو به صورت کاشی های آینه ای طراحی می شوند و سپس در هنگام نصب، کنار همدیگر قرار می گیرند و طرح زیبای آنها نمایان می شود. درد طراحی برخی از انواع مدل های آینه های تایلی، از اینگریوینگ نیز استفاده شده است. در بعضی از مدل ها، روی تمامی تایل ها اینگریوینگ انجام می شود و در برخی از مدل ها فقط تعدادی از تایل ها شیارزنی می شوند.

  • آینه دکوراتیو طرح افشان
  • این آینه دکوراتیو که به صورت تایلی تولید می شود، روی تمام قطعات خود شیارزنی یا حکاکی دارند و با کنار هم قرار گرفتن این تایل ها، نقش زیبای حکاکی روی آن مشخص می شود.

  • آینه دکوراتیو ترکیبی تایل و اینگریوینگ
  • این طرح فقط در بعضی از تایل ها از اینگریوینگ استفاده می کند و مابقی تایل ها به صورت ساده تولید شده اند. برخی از انواع مدل های تایل اینگریوینگ را در عکس زیر مشاهده می کنید.

آینه های اینگریوینگ یک تکه طرح آینه تایلی

برخی از انواع آینه های دکوراتیو به صورت یک تکه هستند و توسط ابزار اینگریوینگ حکاکی روی آنها انجام می شود و از طرح های آینه های تایلی در این طراحی ها استفاده می شود.

آینه های اینگریوینگ یک تکه طرح آینه تایلی

‌سفارش خرید آینه اینگریوینگ

برای خرید آینه های اینگریوینگ از مهجام شیشه دو راه وجود دارد. ابتدا می توانید از بین طرح های بالا یا طرح های موجود در فروشگاه مهجام شیشه انتخاب و خرید را انجام دهید. راه دوم برای عزیزانی است که می خواهند طرح خاصی را خریداری کنند. برای این منظور عکس مد نظر خود را در فرم ثبت درخواست خرید آینه اینگریونیگ برای ما ارسال کنید. بعد از ارسال کد پیگیری برای شما پیامک می شود و مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت. همچنین امکان چت آنلاین نیز وجود دارد. کافی است روی آیکون بنفش رایچت کلیک کنید.


برچسب: خرید آینه اینگریوینگ قیمت حکاکی روی آینه قیمت آینه اینگریوینگ