منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

تغییر دکور آشپزخانه

تغییر دکور آشپزخانه

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

تغییر دکور آشپزخانه

تغییر دکور آشپزخانه ، یکی دیگر از مراحل تغییر دکوراسیون منازل می باشد. می توانید قبل از مطالعه این پست به پست تغییر دکوراسیون داخلی منازل مراجعه کنید.

یکی از بهترین روش ها برای تغییر حال و هوای درونی خودمان در قرن و سال جدید، تغییر دکوراسیون می باشد. تغییر دکوراسیون عموما به صورت های مختلفی صورت می گیرد. ممکن است نیاز باشد که کاملا دکوراسیون داخلی منزل به کلی تغییر کند. یعنی دیوار های اتاق یا ستون و قسمت ها مختلف ساختمان، خراب شده و دوباره در راستای دکوراسیون جدید، بازسازی می شوند. گاهی هم می توان تنها با تعویض یا جا به جایی تعدادی از وسایل، رنگ و بویی تازه به محیط منزل آورد.

تغییر دکور آشپزخانه

تغییر دکور آشپزخانه

 

از دست عید و تغییرات قدیمی اش…

در تغییر دکوراسیون آشپزخانه ها نیز، می توان علاوه بر موارد گفته شده، به موارد زیر نیز اشاره کرد:

می توان با تغییر چینش قفسه های MDF یا اضافه و کم کردن آن ها و جانشین کردن لوازم دکوری دیگر به جای آنها، محیط آشپزخانه خود را، تغییر داد.

می توان با خرید لوازم جدید تزئینی، از قبیل ظروفت غذایی چینی، لیوان ها و یا لوازم دکوری کوچک، محیط خود را به کلی تغییر داد.

در صورت امکان، دست به تغییر دکور ساختمان، مانند تخریب دیوار یا رنگ کاری زد.

اما گاها این موارد، بسیار پر هزینه بوده و نمی توان در هر سال و به صورت مکرر، از این روش ها استفاده کرد. عموما هم تکرار روش دوم، حس خوب مورد نیاز را منتقل نمی کند. پس چه کاری می تواند در راستای دریافت همان حس جذاب “تازه شدن”  با هزینه ای کمتر، انجام داد؟

 

تغییر دکور آشپزخانه

تغییر دکور آشپزخانه

آشپزخانه و تغییر دکوراسیون؟ مگه داریم؟! مگه میشه؟!

راحت ترین روشی که می توان برای یک تغییر دکوراسیون شیک، بدون دردسر و کثیف کاری و با هزینه ای متعادل، انجام داد، آینه کاری می باشد.

آینه کاری، به نصب آینه های دکوراتیو متفاوت در انواع سایز و اندازه و مدل، بر سطح یک دیوار خاص جهت بهبود زیبایی، افزایش نور محیط و بزرگتر جلوه دادن فضای اطراف گویند.

آینه کاری، می تواند توسط انواع مختلفی از آینه انجام شود. آینه های تایلی، آینه های قابی یا آینه های بک لایت و آسان نصب. دو مورد اول از دسته آینه های دکوری، عموما مناسب آشپزخانه ها نمی باشند. زیرا یا فضای زیادی را اشغال و یا به دکوراسیون آشپزخانه، نمی آیند. اما دو مورد دوم و مخضوضا آینه های آسان نصب، بهترین گزینه برای نغییر دکور آشپزخانه می باشند. حال برویم و کمی با این دسته از آینه ها آشنا شویم.

 

آینه آسان نصب

آینه آسان نصب، به آینه هایی گفته می شود که به صورت قطعات جدا و پازلی تولید می شود. این آینه ها، در بسته بندی خود، در کنار چسب های مخصوص آینه و شابلون و طرح پیشنهادی ما قرار می گیرند. از بزرگترین مزیت  این آینه ها، کم شدن هزینه نصاب و کثیف کاری می باشد. زیرا نه نیاز به سوراخ کردن دیوار و آسیب به آن یا حضور نصاب و هزینه های اضافی آن دارد. این دسته از آینه ها، به دلیل داشتن رنگ های بسیار خاص، تقریبا مناسب تمامی سلیقه ها و دکوراسیون ها می باشند. این آینه ها به دلیل کم جا بودن، می توانند در دیوار های غیر قابل دسترس، به خوبی خود را نمایش دهند.

آینه آسان نصب چیست؟

 

آینه بک لایت

آینه های بک لایت، از جدیدترین محصولات مهجام گلس می باشند. این آینه ها، در سطح، کناره یا پشت خود، مجهز به نور مخفی بوده و با کلیدی لمسی، خاموش یا روشن می شوند. از مزیت های جذاب این آینه ها، می توان به مقاومتشان به نفوذ آب اشاره کرد. این آینه ها می توانند در مکان های پر رطوبت، به خوبی از خود محافظت کنند.  آینه های بک لایت می توانند انواع مختلفی از آپشن ها را در طراحی خود جای دهند. برای مثال، می توان با افزودن سیستم هوشمند مانند تلفن همراه و اتصال آن به یک صفحه نمایش تاچ و قرار دادن آنها داخل آینه، یک نمایشگر لمسی برای پخش محتواهای تصویری ساخت. محتواهایی مانند برنامه های آشپزی، گوش دادن به موسیقی یا کتاب های صوتی و حتی مشاهده منو ها و دستورات غذایی اشاره کرد. این دسته از آینه ها، به دلیل خاص بودنشان، عموما در دکوراسیون های مدرن استفاده می شوند.

آینه بک لایت چیست؟

 

تغییر دکور آشپزخانه

تغییر دکور آشپزخانه

 

در آخر

خانوم های عزیز، فراموش نکنید، غذایی که در آشپزخانه پخته می شود، بدون عشق، خروجی خوبی نخواهد داشت. اما اگر با عشق، دستور غذایی ساده ای را هم برای عزیزانتان درست کنید، خروجی فوق العاده دریافت خواهید کرد. پس با افزایش عشق و انرژی مثبت اطراف خود، غذاهایی با طعم بهشت، تهیه کنید.

 

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us