منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه هفت سین

آینه هفت سین

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آینه هفت سین

آینه هفت سین ، از معروف ترین آینه ها، در رسوم قدیمی ما ایرانی ها می باشد. از قدیم الایام تا به امروز، عید نوروز، از خاص ترین مناسبت های سالانه ما ایرانی ها است.

به گونه ای که شب عید را با خانواده سز می کنیم و با خوردن خوراکی های خوشمزه، شادی را به لب های خودمان می آوریم. اول بهار، که همان آغاز سال جدید خورشیدی است، برای ایرانیان، عید نوروز می باشد. نوروز، آغاز بهار و یادآور شروعی دوباره بعد از زمستان سرد و ویرانگر می باشد. از همین رو، ما ایرانیان، در اسفند ماه، خانه تکانی می کنیم و با لباس هایی نو و جدید، به استقبال بهار می رویم. از رسوم جذاب این عید، می توان به چهارشنبه سوری، دید و بازدید، عیدی گرفتن و دادن و موارد مشابه اشاره کرد.

 

آینه هفت سین

آینه هفت سین

ایرانیان و عید نوروز

ایراینان برا جشن گرفتن عید، و زنده نگه داشتن سنت ها، سفره ای به نام سفره ی هفت سین می چینند. به این صورت که هفت کالا با شروع حرف “سین با (س)” را که هر کدام نماد چیزی است، دور هم می چینند. البته در همین میان، نماد های دیگری هم بر سر سفره قرار می گیرد که با سین شروع نشده اند. یکی از همان نماد ها، آینه می باشد.

 

زیبای سفره هفت سین، خودش بدون سین است!

آینه، نماد روشنایی می باشد و حتما باید بالای سفره قرار گیرد. از همین رو، آینه یکی از خاص ترین و پر اهمیت ترین عضو های هفت سین است. دلیل آن هم این می باشدکه یکی از جلوه های سفره هفت سین است و بسیار در زیبایی آن، تاثیر گذار است. در چینش سفره هفت سین، می توان انواع مختلفی از آینه ها را قرار داد. آینه های آرایشی کوچک، آینه های قدی، آینه های قابی و موارد مشابه دیگر. گاها هم دیده شده است که سفره هفت سین را، پایین آینه های نصب شده به دیار، چیده اند. این کار باعث می شود که زیبایی سفره شما، به حداعلی برسد..

آینه هفت سین

آینه هفت سین

مهجام و یک دنیا روشنایی!

مهجام گلس، دست به تهیه ی انواع مختلفی از آینه، در انواع سایز برای انواع سلیقه زده است. از جدیدترین این آینه ها، می توان به آینه آسان نصب اشاره کرد. آینه آسان نصب، به آینه ای گفته می شود که به صورت قطعات هندسی جدا از هم، همراه با لوازم نصب، ارسال می شوند. آینه های آسان نصب، تماما از پیش تولید شده اند. این موضوع، به این معنی است که شما می توانید حتی در ایام عید هم، از ما، این محصولات جذاب را خریداری کنید. این آینه ها، به دلیل نصب بسیار راحتشان، نیازی به حضور نصاب نداشته و به راحتی توسط خود خریدار، قابل نصب اند. در بسته های ارسالی، چسب اختصاصی آینه و شابلون و طرح پیشنهادی مهجام گلس نیز، قرار داده شده است. از همین رو، می توانید با خیال راحت آینه تان را بر دیوار نصب کند و سفره جذاب هفت سین تان را زیر آن بچینید. بعد از آن متوجه زیبایی فوق العاده این ترکیب خاص، خواهید شد.

می توانید برای آشنایی بیشتر با آینه های آسان نصب، اینجا کلیک کنید.

 

آینه آسان نصب، انتخابی برای آینه سفره هفت سین

یکی از همراهان عزیزمان، امسال برای منزل خود، آینه آسان نصب جاجیم را انتخاب کردند که در مقابل سفره هست سین، جلوه خیره کننده ای دارد.

http://videos.mahjamglass.ir/weblog/jajim.mp4?_=1

 

 تزیین جام هفت سین نوروز

 

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us