منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

استخر شیشه ای

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای نوع مدرن استخر می باشد که مناسب فضاهای باز می باشد. اغلب استخر ها در گذشته به دایره و مستطیل شکل می‌بودند.

استخر شیشه ای

بنابراین، شباهت زیادی در اشکال آن ها وجود داشت.  امروزه، طراحان از شیشه و آب محیطی زیبا و مدرن خلق می کنند.

ساخت استخر شیشه ای نیازمند دانش و تخصص می باشد. در ساخت این نوع استخر ها اندازه‌ گیری مقاومت مصالح و محاسبات بار های استاتیک باید محاسبه شود. همچنین، تحمل فشار آب و اجسام و فشار وارد شده از حرکت شناگران می بایست محاسبه شود. این دسته از استخر ها طراحی های مختلفی می باشد.

استخر شیشه ای متحرک را می توان نسل جدیدی از بالکن شیشه ای در نظر گرفت. این پوشش شیشه ای به صورت تاشو می باشد. در بر حسب نیاز در هنگام گرما و سرمای هوا می توان آن را تنظیم نمود. همچنین، این استخرها می­‌تواند از ترکیب نرده استیل و شیشه طراحی کرد.

استخر شیشه ای

مهم ترین مسئله در استخر شیشه ای آب بندی آن می باشد. آب بندی باید بگونه ای باشد که استخر دچار کم آبی و نشتی نگردد. برای اینکار از چسب­‌های مخصوص خمیری-پودری و یا سنگ آنتک استفاده می شود. کیفیت این چسب ها بسیار بالا می باشد.

برای اینکه نیازمند به سیمانکاری نباشد باید چسب را با آب مخلوط کرد. در صورت نیاز به سیمانکاری ابتدا باید کف را ایزوگام کرد. آب بندی طول عمر شیشه استخر را افزایش می دهد.

شیشه مورد استفاده برای استخر ها، شیشه سکوریت می باشد. شیشه سکوریت استخر مقاوم در برابر ضربه می باشد. برای برآورد هزینه ساخت به نوع شیشه و ابعاد آن بستگی دارد. علاوه بر هزینه‌ های قطعات، هزینه کارشناسان و تکنسین ها نیز در نظر باید گرفت.

استخر شیشه ای

 

منبع

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *