منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه کاری دیوار

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی Arabic

آینه کاری دیواری به سبک اشکال هندسی

آینه کاری دیواری باعث ایجاد زرق و برق و درخشش و به نوعی لوکس شدن فضا می شود. از سویی استفاده از آینه بر روی دیوار باعث سبکی و در نتیجه بزرگتر نشان دادن فضا می شود

با طراحی آینه بصورت خاص جنبه ی تزیینی تر به آن داده می شود. نمونه ای از استفاده فانتزی و در حین حال ساده از آینه بر روی دیوار برش دادن آن به اشکال هندسی است که نصب این مدل طرح ها راحت تر و سریع تر است.

از طرفی این مدل یک ایده خاص برای فضای منزل شماست و می توانید با توجه به سلیقه و طرحی که مدنظرتان است به آینه کاری دیوار منزلتان بپردازید.

استفاده از آینه باعث می شود که فضا بیش از حد شلوع نشود همچنین جنبه ی فانتزی آن در ذهن بیننده جالب و ماندگارتر است.

آینه کاری دیوار به سبک طرح آجر

از نمونه های دیگر آینه کاری دیوار ، آینه کاری به سبک آجر است. به صورتی که در این مدل شما تمام دیوار را بطور کامل آینه کاری کرده و فقط چند شیار بینشان است که همچین مدل هایی نیازمند رعایت نکات دکوراسیون داخلی جهت بالابردن سطح کیفیت فضا می باشد.

از جمله مواردی که می بایست رعایت شود نحوه نورپردازی دیوار است و نیز رنگ نور انتخابی باید با توجه به ترکیب رنگی که در فضا استفاده شده انتخاب گردد.

"<yoastmark

 

"<yoastmark

برای مشاهده نمونه های بیشتر از این نوع آینه کاری می توانید به فروشگاه مهجام مراجعه نمایید.

 

آینه کاری دیوار با طرح لوزی و مربع

یکی از طرح هایی که امروزه توجه افراد و طراحان دکوراسیون داخلی به خود کرده آینه با طرح لوزی و مربع است. آینه های تراش خوره به شکل مربع و لوزی می باشد که بصورت پازل در کنار هم قرار میگیرند. این نوع آینه ها در مکان های متفاوتی کاربرد دارد. از سالن پذیرایی گرفته تا آشپزخانه منزل می توان از نوع پازل ها استفاده کرد.

آینه ها در انواع رنگ ها مانند سفید، برنز، دودی و مسی توسط دستگاه های تمام اتومات گروه مهجام گلس برش خورده و سپس تراش داده می شوند. اندازه قطعات پازل می تواند متغیر باشد و براساس ابعاد دیواری که قرار است بر روی آن پیاده سازی شود قابل تغییر است. طراحان مهجام گلس طراحی اولیه را انجام داده و سپس طرح را به دستگاه می دهند و دستگاه شروع به برش می کند، سپس تمامی قطعات برش و تراش خورده به قسمت بسته بندی برده می شوند و با دقت و ظرافت تمام تمامی تکه های پازل بوسیله ی سلفن و پارچه بسته بندی می شوند تا در حین حمل به هیچ وجه آسیب نبینند.

 

برای دیدن طرح های بیشتر این نمونه از آینه کاری گروه مهجام میتوانید از فروشگاه دیدن کنید.

آینه کاری دیوار با طرح کندویی

استفاده از دیوار آینه ای با طرح کندویی مناسب برای ورودی خانه و یا لابی هتل ها است که به راحتی فضای کوچک را به یک فضای دلباز و روشن تبدیل کند.

همچنین دیوار آینه ای با طرح کندو با ظرافتی خاص تراش کاری می‌شود که زیبایی آن را دو چندان کرده است. و شما می توانید طرح کندویی را از ترکیب آینه هایی به رنگ سفید و بزنر در کنار هم داشته باشید.

برای مشاهده طرح های بیشتر آینه کاری با طرح کندویی را می توانید به فروشگاه مهجام گلس مراجعه کنید.

 

آینه کاری دیوار به سبک طرح خورشیدی

آینه ها حس زیبایی را به خانه های ایرانی می بخشد و همچنین با انعکاس و پخش نور در فضای خانه زیبایی و شکوه را دوچندان می کند بطوری که فضاهایی با آینه کاری با طرح خورشید حس رویاگونه ای را به محیط می بخشد. سالن های پذیرایی منزل خود را بدون آینه کاری نگذارید، آینه به محیط و دکوراسیون منزل ابهت و زیبایی می بخشد.

"<yoastmark

 

آینه کاری دیوار به سبک طرح باتیس

از آینه می توان در سرتا سر دیوار استفاده کرد یا اینکه می توان با آن ها به عنوان یک تابلو هنری استفاده  نمود یعنی فقط یک قسمت از دیوار را به اندازه یک تابلو آینه کاری نمایید بهترین و زیباترین طرح برای یک تابلوی هنری زیبا استفاده از آینه های هشت ضلعی باتیس است که به راحتی با نصب چند تکه از این آینه های چندضلعی جذابیت خاصی را به دیوار می بخشید . نحوه نصب این مدل بسیار ساده است؛ به‌ این‌ روش که با استفاده از چسب دو‌طرفه و سیلیکونی مخصوص در پشت آینه آن را به دیوار می توانید متصل کنید.

 

آینه کاری مدرن دیوار راهروها

از مدل‌های پرطرفدار طراحان داخلی آینه کاری است.

ابعاد مختلف آینه‌ها تنوع خاصی به ظاهر دیوار راهروها می بخشد که جنبه‌ای مدرن نیز دارد که به وسیله ی آن می توان راهروهای خسته کننده را تزئین کرد، این فضاها همیشه به چیزی احتیاج دارند که آن ها را از یکنواختی و بی رنگی نجات دهد و آینه کاری مدرن بهترین راه برای نجات اینگونه فضاهاست.

زیبایی این مدل آینه کاری زمانی بیشتر نمایان می شود که اطراف آن شلوغ نباشد. در صورتی که اطراف آن را شلوغ کنید، نتیجه‌ی عکس می‌دهد و فضا کوچکترو دلگیر به نظر می‌رسد.

آینه کاری راهرو

آینه کاری راهرو

 

از جدیدترین محصولات برای آینه کاری، آسان نصب ها می باشند.که قطعات این آینه ها از قبل اماده میباشد و به همراه آن چسب، الگو و شابلون ارسال میشود.از دلایلی که این آینه ها، بسیار خاص و متفاوت می باشند. نصب راحت آنها بدون حضور نصاب و هزینه های اضافی آن است. شما را به دیدن یک نمونه از این محصول، با نام آینه آسان نصب شمع، دعوت می کنیم.

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

 

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

اینستا گرام مهجام گلس

لینکدین مهجام گلس

کانال تلگرام مهجام گلس

و در صورت نیاز به آدرس های پستی الکترونیکی و شماره های مهجام، از صفحه ارتباط با ما دیدن نمایید:

تماس با ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *