منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

پل تایهانگ چین

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: English فارسی

پل تایهانگ چین

پل شیشه‌‌ای تایهانگ شرقی یک پل شیشه‌ای واقع در استان هبی، چین است. ارتفاع پل تایهانگ چین حدود ۲۶۶ متر در امتداد صخره، در ارتفاع ۱۲۰۰ متر بالای سطح دریا اندازه‌گیری شده است. در کوه تیانمِن واقع در جنوب چین 3پل شیشه‌ای وجود دارد که آخرین آن در تابستان 2016 افتتاح شد.

نام این پل، کلیف واک کویلینگ دراگون است که 1500متر طول دارد و کف آن از شیشه‌ای ضخیم به قطر 35/6 سانتی‌متر است و مانند هاله‌ای از وحشت بر فراز کوه قرار گرفته است. افرادی که جرات رفتن روی این پل را دارند می‌توانند از چشم‌انداز جاده لذت ببرند، این جاده به دلیل 99 پیچ تند خود به نام جاده ی پرپیچ‌ و خم هم شناخته می‌شود.

پل تایهانگ چین

پل تایهانگ چین

دو پل شیشه‌ای دیگر نیز در میان کوه‌ها قرار گرفتند که یکی از آنها پیش‌تر طولانی‌ترین پل جهان بود تا پل هونگیاگو رکورد آن را زد، ولی همچنان به‌عنوان مرتفع‌ترین پل جهان که در ارتفاع 300متری قراردارد و آن را می‌شناسند. همچنین علاقه‌مندان به هیجان می‌توانند طولانی‌ترین مسیر تلکابینی جهان را با 7کیلومتر طول تجربه کنند که 30دقیقه به طول می‌انجامد.

 

اگر ترس از ارتفاع دارید، رفتن روی این پل برای شما تجربه‌ای سخت و اضطراب‌آور است.

طراحان پل تایهانگ در یکی از لایه های شیشه‌ایی آن و در قسمت های مختلف تا انتهای پل، افکت شکستگی شیشه همراه با صدا شکستگی شیشه استفاده شد.

عبور از پل، با هیجانی سرگیجه‌آور، می‌تواند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را رقم بزند.

مناظر

با پوشش شیشه ای در کف، گردشگران می توانند نه تنها از نمای بی نظیر کوه ها و آبشارهای اطراف لذت ببرند، بلکه با دیدن دره زیر پایشان، هیجانی نفس گیر را نیز تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

چین علاوه بر بناهای تاریخی قدیمی، ابتکارات نوین هم ساته است.

هر یک از این ایده ها می تواند زمینه گردشگری کشور را متحول کند.

ایران نیر ارتفاعات خوش منظره زیادی دارد.

منبع

 

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *