منو سریع

فروشگاه

ارسال درخواست

عضویت در خبرنامه

پاسخگویی آنلاین در واتس آپ

آینه دیوارپوش چیست ؟

آینه دیوارپوش چیست ؟

ترجمه این پست به زبان های دیگر نیز روی سایت هست: فارسی

آینه دیوارپوش چیست ؟ در روزهای سخت امروزی، که از کرونا گرفته تا مشکلات اقتصادی، خانه هایمان را تنگ و دل هایمان را دل تنگ کرده، هرکس به دنبال راهی است تا بتواند حال و هوای خود و خانه دل خود را به گونه ای عوض کند. زیرا در این روزها، بیرون رفتن ممکن نیست و منزل هایمان برایمان خسته کننده شده است.

یکی از بهترین روش هایی که می شود حال یک نفر خوب شود، استراحت کردن در یک مکان با انرژی مثبت بالا می باشد. به قدری حال آدم را خوب می کند که به قولی آدم “ریست” می‌شود و می تواند دوباره پر قدرت به انجام کارهای روزانه خود برگردد. اما فعلا با دلایلی نمی شود این کار را انجام داد. پس بهتر است تا شرایطی را مهیا کنیم که در منزل، این انرژی را ایجاد و در کنار خانواده عزیزمان از آن استفاده کنیم. از مواردی که می توان انجام داد:

آشپزی همراه با خانواده

تمیزکاری منزل

تغییر دکور

دیدن فیلم و سریال

بازی های خانوادگی

و غیره

اشاره کرد، اما در مورد تغییر دکور صحبت شد. امروزه، به دلیل تکرر دیزاین های منازل، و تفاوت زیاد دکور ها، افراد به دنبال ایده‌ها و وسایلی نو و جدید برای تغییر محیط پیرامون خود افتاده‌اند. بعضی ها از وسایل تزیینی کوچک برای زیبایی و بعضی ها هم از گیاهان برای جلوه بخشی استفاده می کنند. بعضی ها وسایل قدیمی خود را نو می کنند و گاها هم وسایل خود را تعمیر می کنند. اما یکی از بهترین روش هایی که می تواند هم شما را سرگرم کند و هم می تواند باعث تغییر زیاد محیط اطرافتان شود، آینه های دکوراتیو (آینه دیوارپوش) یا به طور کلی، آینه می باشد.

تایل آینه ای چیست؟

تایل های آینه ای به آینه هایی می‌گویند که به صورت تعدادی از قطعات مختلف ولی عموما با یک اندازه و شکل تولید می‌شود و کنار هم قرار می گیرند و یک دیوار را به صورت کامل و یا قسمت عمده ای از دیوار را به خود اختصاص می دهند. همان طور که گفته شد، نیاز به فضای زیادی دارند و عموما برای تالارها و یا فضاهای کاری استفاده می شوند. اما اگر فضای خالی در منزل خود دارید، حتما پیشنهاد می شود که از این آینه های جذاب استفاده کنید. زیرا هم شیک هستند و هم به دلیل بازتاب نور، منزلتان را بزرگ تر و پر نور تر به نمایش می گذارند.

 

آینه یکدست چیست؟

آینه های یکدست، به آینه هایی میگویند که برخلاف تایل ها، قطعه قطعه نبوده و کاملا یک دست و برش نخوردند. این آینه ها عموما در باشگاه های بدنسازی استفاده می‌شود و زیبایی خاصی برای استفاده در مکان هایی مانند منزل را دارا نمی‌باشند.

https://mahjamglass.ir/Products/i/%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B7%D8%A7%D9%88%D9%88%D8%B3

آینه یکدست چیست؟

آینه آسان نصب چیست؟

به طور خلاصه، آینه آسان نصب به آن دسته‌از آینه هایی می‌گویند که به راحتی قابل نصب هست. و شما را از وجود هرگونه نصاب و هزینه های آن بی‌نیاز می‌کند. ارزان اند و همراه با بسته بندی اختصاصی(البته تمامی محصولات مهجام گلس، دارای بسته بندی اختصاصی خود می باشند) عرضه شده و       می تواند یک هدیه ی زیبا باشد.

 

آینه دکوراتیو چیست؟

به هر نوع آینه ای که به صورت دکوری استفاده می گردد و موجب ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل، محل کار و … می شود، آینه دکوراتیو می گوییم.

 

 

تماس با ما

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید تا از اخرین محصولات و اخرین اخبار مطلع شوید :

مهجام گلس سازنده انواع مدل های آیینه ای.

طرح از شما، ساخت از ما.

می توانید خانه خود را، به مانند یک کاخ تزیین نمایید.

با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید:

 

instagram

telegram

contact us

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *